fbpx
  • רוטורואה ומערות וואיטומו

רוטורואה ומערות וואיטומו

רוטורואה Rotorua ומערות ואיטומו Waitomo Caves

לפניכם מידע ותמונות על העיר רוטורואה והעמק הגעשי, ועל מערות ואיטומו, שניהם במרכז האי הצפוני של ניו זילנד

למידע נוסף על מסלולים טיולים בניו זילנד ואוסטרליה, על מידע חשוב לפני הטיסה לניו זילנד ועל טיולים באוסטרליה היכנסו ללינקים

רוצים לדעת איך עובד טיול לניו זילנד ואוסטרליה לנוסע העצמאי? צפו בסרטון

רוטורואה

ברגע שתגיעו לרוטוראה תדעו מיד. הריח של הגופרית אשר מזכיר ריח של ביצים יוצא מכל פתח ניקוז בכביש, וניתן אף לראות אדים עולים ממקומות רבים. מה שבטוח, מים חמים במקלחת לא יהיה חסר לכם!
אחד היעדים הפופולרים לטיולים לניו זילנד, האזור הגעשי של רוטורואה, מציג מספר אטרקציות. תוכלו לבקר בבריכת השמפניה עם שפה בצבע כתום, ובבריכות הבוץ בפארק Wai-O-Tapu (הטמפ’ גבוהה מידי בשביל להכנס לבוץ). בקרו בגייזר ליידי נוקס Lady Knox אשר מתפרץ בשעה קבועה בבוקר, ובעמק הגעשי של Waimangu. מומלץ לבקר בפארק המאורי המשוחזר אשר מציע גם ארוחות ערב עם השתתפות בריקוד המאורי המסורתי. עוד פעילות מומלצת היא ביקור ביקב מקומי או אם אתם מחפשים פעילות גופנית ישנם טיולים אופנים לתוך יער Whakarewarewa. תוכלו גם להזמין טיולי קאנופי עם אומגות מתחנה לתחנה מעל העצים או טיסה מעל העמק ואל איים באוקיאנוס.

טיול לניו זילנד האי הצפוני, רוטורואה הפארק הגעשי

הוביטון

מקום מושבו של כפר “הפלך” אשר מופיע כביתם של ההוביטים בסרטי “ההוביט” ו”שר הטבעות”. שילוב של דשאים ירוקים ובתים עם דלתות צבעוניות וירוקות- מקום נפלא עבור ילדים המכרים את סיפורי ההוביט. הוביטון נימצאת בדרך שבין אוקלנד לרוטורואה

טיולים בניו זילנד האי הצפוני, הוביטון

מערות וואיטומו Waitomo

מערות וואיטומו נמצאות בחלקו המערבי של האי הצפוני, ומאפשרות מספר חוויות יוצאות דופן הקשורות לתופעות טבע ייחודיות.

התופעה המפורסמת ביותר בוואיטומו הן מערות התולעים הזוהרות. ישנן מספר מערות בהן תוכלו לחזות בתופעה המדהימה זו של תולעים החיות בקירות הסלע ויוצרות מחזה מופלא המדמה שמיים מלאי כוכבים זוהרים.

את חלק מהמערות ניתן לבקר בסיור של כשעה וישנן מערות פרטיות, דוגמת מערת ספלבאונד, המציעות טיול כולל סירה של שלוש וחצי שעות, בו ניתן גם להאזין לקולות המיוחדים של זרמי המים, כאשר קרבים את האוזן לסלעי המערה.

בנוסף, ניתן להשתתף בואיטומו בפעילות מאתגרת וכיפית של שייט בנהר תת קרקעי- Black Water Rafting. החוויה יוצאת הדופן הזו מצריכה מספר שעות, ובה תקבלו ציוד כולל חליפות הצלה, קסדות, אבובים וכל מה שדרוש לבטיחותכם.

תפריט נגישות

Call Now Button