fbpx

סידני וניו סאות’ ווילס

סידני וניו סאות' ווילס – המלצות טיול

לפניכם פירוט בהרחבה על האתרים המעניינים והחשובים ביותר לטיול בסידני ובמדינת ניו סאות' ווילס.

היכנסו ללינקים המצורפים למידע נוסף על מסלולי טיול לאוסטרליה וניו זילנד או מה צריך לדעת לפני הטיסה לאוסטרליה וניו זילנד.

העיר סידני Sydney ומדינת ניו סאות’ ווילס  New South Wales

אין כמעט טיול באוסטרליה שלא עוצר לכמה ימים בסידני.

העיר הגדולה באוסטרליה הנחשבת גם למרכז המסחרי של כל איזור הפסיפיק יושבת בדרום מזרח המדינה.
העיר יושבת על מפרץ יפהפה ומשופעת בחופים רבים ואתרים שכדאי לבקר.
חיי הלילה והתרבות של סידני הם נפלאים ומומלץ לבלות בה מספר ימים.

רוצים לדעת איך עובד טיול באוסטרליה וניו זילנד? צפו בסרטון

בית האופרה

האייקון של אוסטרליה בכלל ושל סידני בפרט, ואחד המבנים המפורסמים בעולם. בית האופרה בנוי כשילוב של קונכיות לבנות או מפרשים, המסודרים אחד אחר השני ופונים על הנמל. תחילת בנייתו של בית האופרה היתה ב-1959 והפתיחה רק ב1973. במהלך הבניה אף התפטר האדריכל שעיצב את הבניין, הדני יורן אוטוזון, ואף הוקמה הגרלת לוטו מיוחדת כדי לממן את סוף הבניה של האתר. בית האופרה מארח מופעים רבים והוא אחד מאולמות המופעים העסוקים בעולם.

טיול לאוסטרליה, מפרץ סידני
טיול לאוסטרליה, בית האופרה של סידני

גשר הנמל- Harbor bridge

גשר נמל סידני ניצב מעל מפרץ ג’קסון ומחבר את מרכז העיר עם השכונות הצפוניות שלה. בנייתי החלה ב1939 והוא נחשב לגשר התלוי הרחב בעולם בעל קשת הפלדה הגדולה בעולם. ניתן לעשות עליו הליכות בליווי הדרכה וציוד טיפוס מתאים.

למידע על הליכה על גשר הנמל ליחצו על הלינק

טיול באוסטרליה סידני, גשר הנמל

חופים ומפרצים

בגלל אופיה הטופוגרפי משופעת סידני בחופים ומפרצים רבים. מומלץ לעשות שייט בין המפרצים שנושקים למפרץ ג’קסון ולשוט גם לחופים החיצוניים. מבין החופים המפורסם ביותר הוא חוף בונדיי אשר צורתו כסהר, והוא מארח גולשים, מתרחצים ואנשים הרוצים לראות ולהראות. ישנם חופים רבים נוספים דוגמת קוג’י (המתחבר לבונדיי), מאנלי (רצועת חוף דקה ויפה- מומלץ לקחת מעבורת לחוף ולהסתובב באיזור) וחופים רבים נוספים.

תצפית יפה על המפרצים כדאי לעשות ממגדל סידני המוזהב, המאפשר גם חוויה רבת חושים של סרט IMAX המלמד על היבשת האוסטרלית. היכנסו ללינק למידע על מגדל סידני.

טיול לאוסטרליה, סידני, בונדיי ביץ'

גן החיות טארונגה Taronga Zoo

המיוחד בגן החיות היפהפה הזה, הוא שהוא משקיף על העיר והמפרץ, וניתן לראות ממנו את בניין האופרה וגשר הנמל. בנוסף הוא מארח מגוון רחב של בעלי החיים הייחודיים לאוסטרליה, והמוני ציפורים ותוכים צבעוניים הגדלים ביבשת. ניתן להגיע לגן החיות ברכב או במעבורת

טיול לאוסטרליה, גן החיות של טארונגה

ההרים הכחולים

אם אין לכם זמן רב לטיול באוסטרליה ואתם מתמקדים בסידני בלבד- כדאי שתסעו להרים הכחולים כדי לקבל מושג על הטבע והמרחבים של המדינה. כשעתיים נסיעה מערבה מסידני נמצאת קטומבה, עיירה נחמדה אשר משקיפה על ההרים הכחולים- רצועת הרים ממנה ניתן להשקיף על הערבה האוסטרלית. מהמרפסת בעיר קטומבה ניתן לראות את סלעי “שלושת האחיות” המזדקרים ואף לרדת ברכבת פוניקולר התלולה בעולם אל הקניון שמתחת לעיירה ולצפות בטבע שבתוך הקניון האדיר.
ישנן גם דרכים נוספות לטייל באזור ההרים הכחולים ולבקר בבתי גידול של בע”ח שנפצעו וטופלו דוגמת קנגרו, וואלבי, קואלה ועוד.

טיול לאוסטרליה אטרקציות, סידני ההרים הכחולים

ביירון ביי וצפון ניו סאות’ ווילס

צפון מדינת ניו סאות' ווילס שווה ביקור של מספר ימים.
המפורסם שבאתרי האזור הוא החוף המפורסם של ביירון ביי Byron Bay, מפרץ ענק ויפהפה בו ניתן למצוא מגוון מבקרים, גולשים, תרמילאים והיפים. המקום מושך גם תיירות יוקרה, יפנים רבים באים לנופש המשלב שימוש נרחב במגרשי הגולף שבאזור. המגדלור שבקצה הקייפ הוא הנקודה המזרחית ביותר ביבשת.

להרפתקנים מבין המטיילים מומלץ להיכנס לשמורות הטבע הגדולה בורדרס ריינג’רס, המאפשרת נסיעה על שבילי עפר נוחים, נופים של מרחבים ירוקים וים. לאורך הצוקים ישנן מרפסות תצפית נפלאות של קצוות ההרים.
שמורת מאונט מורנינג מאפשרת טיפוס על ההר (כשעתיים שלוש, כולל קטע אחרון של טיפוס תלול אך בהחלט אפשרי) וצפייה על הזריחה הראשונה של אוסטרליה.
גם האזור הירוק המרוחק מעט מן החוף, מלא עיירות אוסטרליות טיפוסיות בהן הפאב המקומי מהווה גם את סניף הדואר, המועצה המקומית והמרכז של הישוב. יוצאת דופן היא העיירה נימבין אשר מהווה מרכז יצירתי ורוחני להיפים צעירים ומבוגרים, ורחובותיה צבעוניים ומושכים תיירים מכל העולם.

טיול באוסטרליה, החוף המזרחי, ביירון ביי

תפריט נגישות

Call Now Button