fbpx
  • מסלול טיול ביפן למטייל העצמאי

מסלול טיול ביפן

מסלול טיול ביפן

העמוד שלפניכם מיועד למטיילים עצמאיים הרוצים לטייל ביפן. העלינו מספר מסלולים שיכולים להתאים למגוון של מטיילים- משפחות עם ילדים, שומרי מסורת, מטיילים לזמן קצר, מטיילים שנהנים לנהוג ברכב שכור ועוד.

המסלולים בעמוד זה הם המלצות ודוגמאות לטיולים אפשריים.

אתם מוזמנים להיכנס ולהשתמש במידע הרב שהעלינו עבורכם.

כמוכן, אנחנו גם מארגנים טיולים למטייל העצמאי, נפגשים לפגישת יעוץ לתפירת מסלול, ומזמינים את כל שירותי הקרקע עבורכם (טיול כולל, ולא חלקי טיול).

אם אחד המסלולים מצא חן בעינכם ותרצו להזמינו, או אם אתם מעוניינים שנתפור עבורכם מסלול מותאם אישית- אנא צרו איתנו קשר

הפעילו את סרטון לצפייה בטיול ליפן למטייל העצמאי

מסלול טיול ביפן- כדי לשים מסגרת לבניית מסלול, נאמר בהכללה שכל הטיולים ליפן משלבים בדרך כלל את טוקיו, הבירה המודרנית של יפן, וביקור באזור הר פוג'י, הגבוה בהרי יפן, כמה עשרות ק"מ מטוקיו

אף טיול ביפן אינו שלם ללא ביקור בקיוטו שהיתה בעבר הבירה היפנית והיום נחשבת ליעד הפופולרי במדינה. בקיוטו כאלפיים מקדשים שונים (כ-100 מהם פתוחים לציבור), כל אחד מהם  צבעוני ושונה מקודמו, וברובם גנים יפהפיים בסגנון יפני ייחודי, המשתמש בצמחיה, באבנים ובמקורות מים לעיצוב הטבע.

בטיולים ליפן כדאי לבקר גם  בנארה- עיר הבירה הראשונה של יפן ומקום מושבו של מבנה העץ הגדול בעולם, הבודהה הגדול במדינה ופארק בו מסתובבים איילים בחופשי..
מומלץ לסייר במטרופולין של אוסקה, השני בגודלו במדינה ובעל חן ומטבח ייחודי.

במסלולי הטיולים ליפן שבאתר אנחנו מתכננים כמעט תמיד גם זמן לשוטט ברחובות העתיקים של בירת מחוז הסמוראים- קנזאווה, ומאפשרים לנהוג או לנסוע ברכבת לתוך האלפים היפנים, בהם כפרים ועיירות ציוריות, טירות, מסלולי הליכה ונופים נפלאים.

ישנן הרבה דרכים לבנות מסלול מיוחד ליפן: למטה מספר מסלולי טיולים ליפן. אתם מוזמנים לבחור את המסלול המתאים לכם, ונוכל כמובן להתאים את המסלול לבקשות והזמנים שלכם.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לקביעת פגישת יעוץ וארגון טיול עבורכם, על ידי השארת הודעה או להתקשר לטלפון 02-5791791

תהנו!

מתכננים טיול עצמאי ליפן?

רוצים שנארגן הכל עבורכם?

השאירו לנו פרטים ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם, או התקשרו אלינו
02-5791-791




Array

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

תפריט נגישות

Call Now Button