fbpx

מלבורן ומדינת ויקטוריה

מלבורן Melbourne ומדינת ויקטוריה- המלצות טיול

לפניכם פירוט בהרחבה על האתרים המעניינים והחשובים ביותר לטיול במלבורן ובמדינת ויקטוריה.

היכנסו ללינקים המצורפים למידע נוסף על מסלולי טיול לאוסטרליה וניו זילנד או מה צריך לדעת לפני הטיסה לאוסטרליה וניו זילנד.

העיר מלבורן ומדינת ויקטוריה

מטיילים רבים הטסים לאוסטרליה בוחרים לנחות או להמריא חזרה הביתה מהעיר מלבורן, אחד משני המרכזים הכלכליים, ומרכזי האוכלוסיה של אוסטרליה.

מלבורן, העיר השני בגודלה באוסטרליה ונחשבת לבירת התרבות של המדינה. ניתן לצפות בעיר בבניינים מודרניים רבים לצד מבנים ויקטוריאנים מיוחדים. בעיר פועלת מערכת חשמליות, טראם בשפה המקומית, אשר שמרה את סגנונה העתיק.

רוצים לדעת איך עובד טיול באוסטרליה וניו זילנד? צפו בסרטון

במלבורן מספר רב של גלריות ומוזיאונים, פסטיבלים רבים נערכים בעיר והיא ידועה גם בזכות הגנים הבוטנים מהיפים בעולם. פעם בשנה נערך בעיר האירוע הספורטיבי החשוב באוסטרליה- “המלבורן קאפ”, מירוץ הסוסים המפורסם בו כל אוסטרליה נוהגת לחזות ולהמר על הסוס המנצח.
בין האתרים השווים ביקור נמצאים המגדלים הגבוהים באוסטרליה, שוק המלכה ויקטוריה, גן החיות המלכותי ובית הכלא הישן.

מומלץ לבקר במלבורן באזור פיצרוי הטרנדי, וברחובות העתיקים של מרכז העיר.

סמוך לעיר במפרץ, שוכן האי פיליפ, אליו מגיעים כל ערב פינגווינים ננסיים בשובם מהים.

טיול לאוסטרליה אטרקציות, מלבורן

כביש האוקיאנוס The Great Ocean Road

אחד האתרים האייקונים והפופולריים ביותר בטיול באוסטרליה הוא כביש האוקיאנוס. ממערב למלבורן נפרש חוף דרומי מצוקי אשר הכביש העובר לאורכו מאפשר תצפית יפהפיה על סלעי הגיר שנפרדו מהמצוק כתוצאה משחיקה של גלי הים. הדרך נבנתה על ידי יצאי מלחמת העולם הראשונה והשניה במשך 16 שנים לזכר חבריהם אשר נפלו בקרב. הנסיעה היפה בין ג’לונג’י לטורקי המשקיפה על האוקיאנוס הדרומי, מאפשרת תצפית על “שערים” בהם האיים שנוצרו מאופיינים בקשתות שבהם עוברים מי הים, וניתן לצפות גם בגולשים רבים.

אם אתם באזור ומתחשק לכם להכיר קצת יותר את אוסטרליה דרך הרגלים, השכירו רכב וסעו לטיול של כמה ימים בשמורת הטבע היפה של הגרמפיינס. תוכלו ללכת בין צוקים, לראות את המרחבים האדירים והירוקים של דרום מזרח אוסטרליה, לפגוש קנגרו בטבע וליהנות מיין משובח ולינה בבקתות בטבע. לאתר של שמורת הגרמפיינס היכנסו ללינק

טיול לאוסטרליה, כביש האוקיאנוס, 12 הניצבים

תפריט נגישות

Call Now Button