fbpx

מילפורד סאונד והפיורדים

By Johannes Vogel – Own work, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=32239373

מילפורד סאונד Milford Sound והפיורדים Fiordland

האזור אולי היפה והמפורסם ביותר בניו זילנד הוא הפיורדים של דרום מערב האי הדרומי. האזור ההררי והמחורץ, שופע בפיורדים, כשמעל כולם בולט המילפורד סאונד (סאונד= פיורד). תוכלו לצאת לשייט בפיורדים, להליכות רגליות ולטרקים מהיפים בעולם.

למידע נוסף על מסלולים טיולים בניו זילנד ואוסטרליה, על מידע חשוב לפני הטיסה לניו זילנד, היכנסו ללינקים.

לחצו להרחבה על יעדי טיולים באוסטרליה.

רוצים לדעת איך עובד טיול לניו זילנד ואוסטרליה לנוסע העצמאי? צפו בסרטון

טה אנאו Te Anau

העיירה אליה מגיעים בדרך לביקור במילפורד סאונד היא יעד בפני עצמה. ממוקמת על אגם “מראה” בו משתקפים ההרים מסביב, היא מקום נפלא לנוח ליום וליהנות מהשקט והנוף.

בערבים יוצאים מטה אנאו טיולי שייט הנכנסים לתוך מערה בה ניתן לראות את תופעת התולעים הזוהרות. בנוסף ניתן לצאת לטיולים באיזור הכביש המוביל למילפורד סאונד ואף להגיע לחלקים מטרק הרוטברן, הפופולרי ביותר על הניו זילנדים.

טיול לניו זילנד האי הדרומי, טה אנאו


מילפורד סאונד Milford Sound

האתר המפורסם ביותר בניו זילנד מרוחק כ-120 ק”מ מטה אנאו. כל הטיולים לניו זילנד יגיעו לשייט בפיורד של המילפורד סאונד. אפשר גם להגיע אליו בטיסה מקווינסטאוון.

הטיול בפיורד המקסים של מילפורד הוא בשייט לאורך הצוקים האדירים שנופלים לתוך המים. צוקים אלה נחשבים לגבוהים ביותר בעולם הנופלים מגובה של למעלה מ-1,000 מטרים ישירות למים. בשייט תוכלו לצפות במפלים, פסגות מושלגות ופיורד המשנה את רוחבו.

אזור המילפורד מציע גם טרק של כארבע ימים (חובה להזמין בקתות לפחות חצי שנה מראש). הטרק משלב נופים מצוקיים של הפיורד עם הליכות בתוך היער הניו זילנדי, והיכרות עם שמורת הפיורדלנד של דרום ניו זילנד. הלינה בבקתות היא על בסיס מזרון פנוי בבקתה משותפת, בה כל ההולכים לנים יחד, וסוחבים את הציוד לכל הטיול על גבם, ומבשלים בעצמם.

ניתן גם להזמין טיול מודרך עם לינה בצימר מאובזר, כולל ארוחות, למספר ימים. טיולים אלה מתאימים לאנשים הרוצים ללכת את הטרק עם אפשרות לינה וארוחות ברמה גבוהה.

באזור הפיורדים מספר רב של טרקים מדהימים, בנס למילפורד טק. לדוגמה הרוטברן (הפופולרי ביותר על ידי הניו זילנדים- יומיים או שלושה של הליכה) הקפלר (ארוך וקשה יותר, וטרקים נוספים.

למידע על הטרקים בפיורדים ורשימה של ה-Great Walks של ניו זילנד היכנסו ללינק.

טיול לניו זילנד, מילפורד סאונד


דאוטפול סאונד Doubtful Sound

אם יש לכם יום נוסף באזור טה אנאו, מומלץ מאוד לעשות יום טיול לדאוטפול סאונד- פיורד מעט דרומי למילפורד, שרק הגישה אליו היא חוויה בפני עצמה.

תצטרכו להצטרף לטיול קבוצתי יומי המשלב נסיעה, שייט, ושוב נסיעה כדי להגיע לשייט על הפיורד המרוחק. המסע שווה את המאמץ. בפיורד הרחב והגדול יותר מאחיו המפורסם מילפורד, תוכלו לראות מפלים יפים, מפרצים ואפילו דולפינים. הדאוטפול סאונד הרבה פחות תיירותי מהמילפורד, וגם בזה היחודיות שלו.

תפריט נגישות

Call Now Button