fbpx

הפארק הלאומי קקדו וצפון אוסטרליה

By Ahmad Zulfa – Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=59376836

הפארק הלאומי קקדו  Kakadu National Park ושמורות הצפון

לפניכם פירוט בהרחבה על הפראק הלאומי הענק, קקדו, ועל אתרים נוספים באזור הצפוני של מדינת הטריטוריה הצפונית.

למידע נוסף על מסלולי טיול לאוסטרליה וניו זילנד או מה צריך לדעת לפני הטיסה לאוסטרליה וניו זילנד היכנסו ללינקים המצורפים.

רוצים לדעת איך עובד טיול באוסטרליה וניו זילנד? צפו בסרטון

קאקדו נשיונאל פארק

קאקדו הוא אולי הפארק המפורסם ביותר באוסטרליה, וממוקם בקצה הצפוני של אוסטרליה. הפארק האדיר שגודלו גדול מגודלה של מדינת ישראל, התפרסם לאחר יציאת הסרט קרוקודייל דאנדי שצולם באזור. ניתן לעשות טיולים רגליים רבים בפארק, לשוט על הנהר ולצפות בקרוקודילים האוסטרלים, ללכת בין הסלעים ולחזות בציורי קיר אבוריג’נים עתיקים, להכיר את תרבות האבוריג’נים האוסטרלים ואת הקשר שלהם לטבע ועוד. קאקדו והפארק ה”סמוך” לו, ליצ’פילד פארק, מתאפיינים בדרכי עפר רבות אשר נסיעה ברכבי 4×4 תביא אתכם למפלים נפלאים הנופלים מצוקים אדומים. ניתן לבקר בעיירת רפאים שיושבה במאה ה-19 על ידי מחפשי זהב, או פשוט להתמכר לענף הצפרות ולצפות באלפי הציפורים והתוכים, בעיקר בשעות הערב כאשר להקות גדולות ורעשניות מחפשות מקום מנוחה ללילה. אל תשכחו להביא משקפת או עדשה ארוכת טווח.

הלינה בפארק היא בשטחים מוכרזים- Caravan Parks בלשון המקומית, המספקים גישה לחשמל ומים, ומרחק מוגן מהנהרות בהם שוכנים הקרוקודילים האוסטרלים המסוכנים. בפארק גם מלון מיוחד הבנוי בצורת קרוקודיל.

אם אתם רוצים למצות את הטיול בקאקדו, כדאי להצטרף לטיולים של מספר ימים באזור המגיעים גם למפלי ג'ים ג'ים ולאתרים נוספים, או להשכיר רכב 4X4 ולטייל בעצמכם.

חשוב מאוד– השמעו לשילוט ולהוראות הריינג'רים. בדקו כל ערוץ נחל האם חיים בו קרוקודילים ואם מותר או אסור לשחות בו, ללון לצידו או אפילו להתקרב לשפת הנהר, בה בד"כ שוכנים הקרוקודילים. זו אינה המלצה! זוחלי הענק נחשבים לפראיים ביותר מסוגם בעולם, והם מסוכנים גם ממרחק- מסוגלים לרוץ מהר יותר מאדם בוגר.

קאת’רין גורג’- Nitmiluk National Park- Katherine Gorge

כמה מאות קילומטרים מדרום לדארווין נמצאת העיירה הקטנה קאת’רין, היושבת בפיתחו של נקיק עמוק של נחל מדברי יוצא דופן. ניתן לעלות על סירה ולשוט בין הקירות האדירים של הקניון, לשכור קיאק (מומלץ מאוד!) ולחתור בנחל, או אף להישאר את הלילה ולחנות באחד מהשטחים המותרים לאוהלים, ולחוות את הטבע במלוא עוצמתו. בנחל שוכנים קרקודילי מים מתוקים (מאוד ביישנים) בעלי פה מוארך וצר, קטנים ולא אלימים, בניגוד לאחייהם הגדולים- קרוקודיל מים מלוחים (salt water crocodile) החיים גם בנחלי מים מתוקים בנהרות בצפון אוסטרליה.

למידע על שמורת ניטמילוק קאתרין גורג' היכנסו ללינק

תפריט נגישות

Call Now Button