fbpx

דרום אוסטרליה והעיר אדלייד

By Thomas Schoch – Thomas Schoch at http://www.retas.de/thomas/travel/australia2005/index.html, CC BY-SA 2.5, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=673191

דרום אוסטרליה South Australia והעיר אדלייד Adelaide

לפניכם פירוט בהרחבה על האתרים המעניינים ביותר לטיול במדינת דרום אוסטרליה.

היכנסו ללינקים המצורפים למידע נוסף על מסלולי טיול לאוסטרליה וניו זילנד או מה צריך לדעת לפני הטיסה לאוסטרליה וניו זילנד.

דרום אוסטרליה והעיר אדלייד

דרום אוסטרליה נמצאת במרכז החלק הדרומי של אוסטרליה. חלקה הצפוני צחיח וריק, מאופיין במדבר אדמדם בחלקו הצפוני, ההופך חום בהיר עד לבן ככל שעוברים דרומה. דרומה של המדינה, כמה עשרות ק"מ מהים, ירוק ויפה, מלא יערות, כרמים ועיירות קטנות, ומזכיר מאוד את אירופה הקלאסית בנופים ומזג האויר.

רוצים לדעת איך עובד טיול באוסטרליה וניו זילנד? צפו בסרטון

דרום אוסטרליה

אדלייד

בירתה של מדינת דרום אוסטרליה, ממוקמת על החוף הדרומי של המדינה, מוקפת באזורים חקלאיים המגדלים פירות הדר וגפנים רבים.

בעיר גרים כ-1.5 מיליון תושבים והיא העיר החמישית בגודלה באוסטרליה. היא בנויה רחובות ישרים מאורגנים כשתי וערב, ומאופיינת בבתים קולוניאלים יפים מהמאה ה-19 (במיוחד North Terrace Street), הנותנים לה תחושה מאוד אירופאית.

אדלייד מפורסמת בזכות פסטיבלי המוזיקה שנערכים בה, ומושכים מבקרים רבים מכל העולם.

אם הגעתם לאדלייד, כדאי לכם מאוד לבקר בגנים הבוטנים הנרחבים והיפים שלה וגם במוזיאון להיסטוריה של הטבע ובו פוחלצים נהדרים ושלדים של חיות פרה-היסטוריות.

כדאי גם לקפוץ לביקור באדלייד אובאל- איצטדיון הרגבי הייחודי.

קובר פידי

לנוסעים ברכב או ברכבת בין אדלייד לאליס ספרינגס מומלץ לעצור בעיירה המדברית שכוחת אל זו. אוסטרליה היא יצרנית של מעל 80% מאבן האופל ("לשם" בעברית) היפה המשובצת בתכשיטים בגלל השתקפות קרני האור בתוכה במגוון צבעים, וקובר פידי היא המקום בו נכרה מירב האופל באוסטרליה. בגלל מזג האוויר הקיצוני של המדבר, העובר בין חום בלתי נסבל ביום, לקור חודר עצמות בלילה, חלק גדול מהבתים בעיירה בנויים בתוך האדמה. תוכלו אף לישון במלון שנחצב באדמה ולבקר בבתים חצובים בסלע. כמובן אל תפספסו ביקור במכרה אופל בו תוכלו לראות את דרך הכרייה המסורתית ולצפות באבני וסלעי אופל יוצאי דופן בשלל צבעים.

טיול באוסטרליה אטרקציות, אופל , דרום אוסטרליה

איזור היין

לאוהבים יין ונופים אירופאים מומלץ לבקר בעיירות וביקבים נמצאים מצפון לאדלייד, בכביש הנוסע לפורט אוגסטה. תוכלו לעצור בעיירות ציוריות וקטנות, לשתות בבתי קפה מוקפים גן, ללגום כוס יין או לקנות ארגז ביקבים הרבים באזור, וללון בחווה או בכפר פסטורלי

טיול לאוסטרליה, כרמים

קנגרו איילנד

האי ששוכן קצת יותר מ-100 ק”מ דרומית מערבית לאדלייד הוא מקום נפלא לקמפינג, הליכות, שייט ונופש לאורך חופים נפלאים. הוא מציע גם טיולי טבע לאורך תצורות סלע יוצאות דופן.

תפריט נגישות

Call Now Button