fbpx
  • אייבל טסמן והמארלבורו סאונדס

    צפון האי הדרומי של ניו זילנד

אייבל טסמן והמארלבורו סאונדס-

צפון האי הדרומי של ניו זילנד

הפיורדים של המארלבורו סאונדס ושמורת אייבל טסמן

לפניכם מידע על שני אזורים הנמצאים בצפון האי הדרומי של ניו זילנד. בשניהם הליכות בין גבעות ומפרצים הנופלים לים, ומעבר בשייט למלונות ולבקתות. אזור המארלבורו סאונדס בו עוברת המעבורת בין האי הצפוני לדרומי, מחורץ יותר והמפרצים בו קטנים ומנותקים אחד מן השני. באייבל טסמן, המפרצים חוליים ונמוכים יותר, ולכן ההליכה בשמורה קלה יותר ופופולרית יותר בקרב המטיילים.

למידע נוסף על מסלולים טיולים בניו זילנד ואוסטרליה, על מידע חשוב לפני הטיסה לניו זילנד, היכנסו ללינקים.

לחצו להרחבה על יעדי טיולים באוסטרליה.

רוצים לדעת איך עובד טיול לניו זילנד ואוסטרליה לנוסע העצמאי? צפו בסרטון

המארלבורו סאונדס Marlborough Sounds

שייט במעבורת מוולינגטון עובר באחד האזורים היפים של האי הדרומי, בין הרים ירוקים הנשפכים לים, מפרצים איים ופיורדים. המעבורת מגיע לעיר הקטנה של פיקטון, ממנה ניתן לצאת גם לשייט של יום בין האיים והמפרצים כלהקות דולפינים מלוות אתכם. ישנם גם מספר מקומות המציעים לינה במפרצים, חוויה פסטורלית של בתי עץ בין יער ומים, במפרצים קטנטנים שההגעה אליהם בסירה בלבד.

במארלבורו סאונדס תוכלו לעשות את אחד הטרקים היפים ביותר בניו זילנד- הקווין שארלוט טרק Queen Charlotte Trek. ההגעה להתחלת הטרק היא כמובן בסירה. ניתן לעשות חלקים מהטרק וללכת בין הלודג'ים הממוקמים לחופי המפרצים הקטנים, המוקפים בהרים וצוקים שנופלים אל המים. אם אתם רוצים לשדרג את הטיול לניו זילנד- השקיעו קצת מאמץ לעשות טרק זה.

למידע מורחב ומפות של הקווין שארלוט טרק

טיול לניו זילנד האי הדרומי, מרלבורו סאונדס

שמורת אייבל טזמן Abel Tasman National Park

אחת השמורות היפות והמפורסמות לטיול בניו זילנד, נמצאת בסמוך לעיר החוף נלסון. ההליכה בשמורה תחשוף אתכם לחופים בתוליים, דיונות חול, מפרצים ולגונות צבעוניות מוקפות בירוק עד ובמצוקים, סלעים ואיים. תצטרכו להגיע לכניסה לשמורה ומשם להתנייד באמצעות סירה העוצרת במספר נקודות  לאורך החוף, כולל שייט לתצפית על כלבי הים. ניתן לשלב את הטיול עם הליכות ברמת קושי בינונית בין המפרצים, שייט קיאקים נפלא או פשוט להישאר על הסירה. קיים גם טרק של מספר ימים בין בקתות לאורך המפרצים של השמורה, ודרוש להזמין מיטה בבקתות מספר חודשים מראש.

טיולים בניו זילנד האי הדרומי, אייבל טסמן

תפריט נגישות

Call Now Button