fbpx
  • אוקלנד וצפון ניו זילנד

אוקלנד וצפון ניו זילנד

אוקלנד  Auckland וצפון ניו זילנד

אספנו עבורכם מידע ותמונות על האתרים הפופולריים והמיוחדים ביותר לטיולים באוקלנד ובצפון ניו זילנד.

למידע נוסף על מסלולים טיולים בניו זילנד ואוסטרליה, על מידע חשוב לפני הטיסה לניו זילנד ועל טיולים באוסטרליה היכנסו ללינקים

רוצים לדעת איך עובד טיול לניו זילנד ואוסטרליה לנוסע העצמאי? צפו בסרטון


אוקלנד Auckland

“עיר המפרשים” ”City of Sales” הוא כינוייה של אוקלנד, העיר הגדולה והחשובה בניו זילנד. העיר בה נמצא גם נמל התעופה המרכזי של ניו זילנד, נמצאת על רצועה יבשתית העוברת מצפון לדרום ובחלקה צרה עד קילומטר בודד בין החוף המזרחי לחוף המערבי.

כמעט כל טיול בניו זילנד מתחיל באוקלנדאו בטיסה ממנה, בגלל שאליה מגיעות כל הטיסות הבינלאומיות, למעט כאלו שטסות מאוסטרליה ישירות ליעדים אחרים במדינה.
מעל מליון תושבים גרים במטרופולין של אוקלנד והיא בד”כ נקודת היציאה והחזרה של הטיסות למדינה.
מומלץ לבקר במגדל ה- Sky Tower האדיר שנבנה גם כקזינו, המתצפת על המפרצים הרבים של העיר ומאפשר גם קפיצת באנג’י יוצאת דופן לאמיצים שבניכם.
מוזיאון אוקלנד שבעיר נחשב למוזיאון מצויין למתעניינים בתרבות המאורים, ומלבד זאת אוקלנד היא עיר תוססת וצעירה מלאה מסעדות ובתי קפה.

טיולים לניו זילנד האי הצפוני, אוקלנד

מפרץ האיים Bay of Islands

“מפרץ האיים” שוכן כארבע שעות נסיעה צפונה מהעיר אוקלנד. האזור אשר לחופה המזרחי של צפון ניו זילנד מבורך מפרצים רבים וירוקים, ואיים אשר חלקם ניתקו מן החוף כתוצאה משחיקה שהביאו הגלים. אחת האטרקציות היפות באיור היא שייט בין המפרצים והאיים ואפשרות לחזות בדולפינים המלווים את הסירות. אפשר גם לבקר בסירת הקאנו (WAKA) הענקית במוזיאון שבמפרץ, המלמד על דרך המאורים לגלות את האיים שבאיזור האוקיינוס השקט, ועל המתיישבים המאורים הראשונים לפני כ-700 שנה.

למידע נוסף על ביי אוף איילנדס

טיולים לניו זילנד עם רכב, מפרץ האיים

חצי האי קורמנדל Coromandel

אחת הדרכים לשדרג את הטיולים לניו זילנד ולהפוך אותם לכאלה שבהם תהיו באזור בו רוב המטיילים אינם מגיעים אליו, הוא לבקר בחצי האי קורמנדל. פה תמצאו גבעות ירוקות, תרבות של תיירות פנאי וחופים יפים. אחד הפופולריים הוא “חוף המים החמים” אשר המים הזורמים תת קרקעית ממעיינות חמים סמוכים, מעלים את הטמפרטורה של מי הים אשר בד”כ היא נמוכה יחסית לחופים באזורים חמים בכדור הארץ. בחוף תמצאו אנשים אשר בונים "ג'קוזי" מאולתר בחול, מעין בריכה המתמלאת מים חמים. הקורמנדל הוא גם אזור לצפות בקשתות בסלע המצוק הצמוד לחוף, ומקום נפלא להסתובב בין מפרצים מוקפים צמחיה ירוקה.

למידע על חצי האי קורומנדל

טיול לניו זילנד האי הצפוני, קורמנדל

תפריט נגישות

Call Now Button