fbpx

שמורת ג'אנגג'יהגי'ה ZhangJiaJie (אוואטר)

ג'אנג ג'יַה ג'יֶה ZhangJiaJie

שמורת ג'אנג ג'יה ג'יה, עם השם המסובך כלכך, היא אזור מופלא של צוקי אבן גיר הנמתרוממים לגבהים של מאות מטרים. כדאי מאוד להגיע לאזור לטיולי טבע, למרות שמיקומה במחוז חונאן שבמרכז סין, הוא מורכב ומצריך טיסה ממספר יעדים מרכזיים בלבד (בדרך כלל אחת ביום או כל יומיים שלושה).

לפניכם הסברים על האתרים המעניינים בשמורה

תוכלו גם לחזור לעמוד המרכזי של מסלולי טיול לסין, ואו ללמוד אופי טיול עצמאי לסין בלינקים המצורפים.

מתכננים טיול עצמאי לסין?

צפו בסרטון

ג’אנג ג’יה ג’ייה

שמורת ג’אנגג’יהג’ייה אשר במחוז חונאן, קיבלה את פרסומה בעיקר בזכות הסרט “אווטאר” אשר הסצינות מ”ההרים התלויים” קיבלו השראה מהצוקים המיוערים באתר שבסין.

לאזור עצמו ניתן לטוס משאנגחאי, בייג’ינג, שיאן, צ'נגדו או גואנגג’ו בלבד. מומלץ להישאר באזור כיומיים שלושה ולסייר ב”שמורת היער הלאומי”, בשבילים ההולכים לאורך המצוקים ובעיירות המקומיות לאורך הנהר.

בשנים האחרונות הגישה לצוקים הפכה לפרויקט הנדסי יוצא דופן, בו שבילים עם רצפה שקופה (ומעקה) תלויים לאורך המצוק, וגשר תלוי, שקוף גם הוא, שעוצב על ידי אדריכל ישראלי, המגשר בין המצוקים ומאפשר מבט עוצר נשימה על הגבעות המצוקיות.

תוכלו לטייל לעלות במעלית הגבוהה בעולם לתצפית על הפארק, לתפוס רכבל גבוה לקצוות הצוקים לאפשרות של הליכה בגובה' ולעשות שייט באגמים למרגלות הצוקים. הרבה מטיילים עולים במדרגות ל"חור שבהר"- קיר אדיר שנפתח לקשת פנימית. ישנה אפילו רכבת העוברת בין הצוקים, ותוכלו גם לצאת להליכה בערוץ "שוט הזהב" העובר בין ההרים. יום טיול בשמורת הטבע טיינזה Tianze ממנה נראים נופים עוצרי נשימה- מומלץ ביותר

לאתר של שמורת ג'אנגג'יהג'יה

טיול לסין, שמורת אוואטר, ג'אנג'יה ג'יה

תפריט נגישות

Call Now Button