fbpx

סוג'ו ועיירות המים

סוג'ו Suzhou – "ונציה של המזרח", ועיירות המים

סוג'ו, עיר מודרנית בת מעל שלושה מליון תושבים כיום, שימשה עיר מסחר חשובה בעבר. בעיר תמצאו תעלות רבות, אך בעיקר גנים יפהפיים, מהמפורסמים והיפים ביותר בסין. אל תפספסו ביקור ואף לינה באחת מעיירות המים הסמוכות.

לפניכם הסברים על האתרים המעניינים בסוג'ו ועיירות המים

תוכלו גם לחזור לעמוד המרכזי של מסלולי טיול לסין, ואו ללמוד אופי טיול עצמאי לסין בלינקים המצורפים.

סוג'ו

העיר סוג’ו או סוג’ואו, כשעה וחצי מדרום מערב לשאנגחאי היא עיר אשר חשיבותה עוד מהמאה ה-10 לספירה, בתחילת הסחר על דרך המשי. העיר יושבת באזור הדלתא של נהר היאנגצה הענק ומשופעת בתעלות וגשרי אבן רבים.

מחפשים מידע מרוכז ופשוט על טיול לסין?

צפו בסרטון

גני סוג'ו

האטרקציות המעניינות ביותר בעיר הם הגנים הרבים והיפים שבה, הידועים בכל רחבי סין.

הגדול ביניהם- גן הלבלר הצנוע, הוא גם היפה מכולם. כבר בכניסה תוכלו ליהנות מבריכות הדגים, הפגודות והגשרים המעוצבים, מוקפים בעלים ובפרחי המים הצפים. קחו את הזמן להסתובב בגן והגיעו לחלקו המערבי בו חלקת עצי בונזאי ננסיים מהיפות שתראו אי פעם. שימו לב שענפי העצים מעוצבים בסגנון סוג’ואו, עם פיתולים בסגנון החוזר על עצמו ומיוחד למסורת העתיקה של הגנים בעיר.

אתר נפלא נוסף הוא אחד הגנים הקטנים ביותר, אם לא הקטן שבהם- גן מאסטר הרשתות. הייחוד של הגן הוא דווקא בעיצוב הסלעים שבו, שאולי מזכיר את הגנים היפנים, ובהופעות הפתוחות בערבים, הנערכות בפביליונים שבגן בשעות הערב. כדאי להגיע ולצפות במופעי השירה וההצגות המשתמשות בתלבושות וכלי נגינה עתיקים.

בעיר עוד גנים רבים ומסעדות נהדרות באזור הרובע העתיק.

עיירת מים, סוג'ו

עיירות המים – טונג לי Tongli וג’ואוג’ואנג Zhouzhuang

בסמוך לסוג’ו ובעצם חלק מהשטח המוניציפלי שלה, מרחק כמה ק”מ מדרום, באזור מלא תעלות, אגמים ומעברי מים, תוכלו למצוא עיירות מים נפלאות. היפות בינהן הן ג’וג’ואנג וטונגלי.

מומלץ לשלב ביקור יום משאנגחאי באחת משתי העיירות האלה, יחד עם ביקור בסוג’ו. כדאי אף יותר להישאר ללילה באחת מהן משום שבשעות אחר הצהרים רוב התיירים עוזבים והמקום נשאר כמעט רק עבורכם, רומנטי כמו ונציה הסינית, מלא גשרי אבן קטנים, פנסים אדומים, מקדשים קטנים בין בתי עץ על התעלות, ואוירה קסומה.

להסברים נוספים על ג'ואוג'ואנג

טיול לסין, עיירת המים ג'ואוג'ואנג

תפריט נגישות

Call Now Button