fbpx

מערות פונג נה

טיול לשמורת המערות פונג נה קה באנג Phong Nha Ke Bang

לפניכם מידע על שמורת המערות הגדולות בעולם פונג נה קה באנג.

תוכלו גם ללמוד עוד על מזג האויר בויאטנם ועל מסלולי טיול לויאטנם קמבודיה ולאוס

מתכננים טיול לוייטנאם?

צפו בסרטון

שמורת פונג נה – קה באנג

בשנים האחרונות, הרבה טיולים לוייטנאם מגיעים לשמורת הטבע של מערות Phong Nha- Ke Bang שנפתחה רק בשנים האחרונות למטיילים, לאחר שהייתה חבויה מהקהל.

בשמורה נתגלו המערות הגדולות והארוכות בעולם, בינן מערת האנג סונג דונג  Hang Soong dong המערה היבשה הגדולה בעולם. הטיול במערה המדהימה שאורכה עשרות קילומטרים ופיתחה הוא בגובה של 150 מטרים, הוא בטרק של כ4-5 ימים למיטיבי לכת, ורק חברה אחת מורשית לתפעולו.

לאלו הרוצים לראות את תופעת הטבע המדהימה של מערות אבן הגיר הענקיות, ניתן לעשות טרק של יומיים לפתחה של המערה, או לעשות מספר טיולים יומיים למערות ענקיות אחרות באזור.

בין מערות אלה נמצאת מערת גן עדן היפהפייה שרק הכניסה שלה מצריכה עליה של כ-500 מדרגות. בתוך המערה תוכלו למצוא נטיפים וזקיפים ענקיים מוארים בצבעים, וחלל המזכיר כנסיה אדירה.

מערות נוספות דוגמת פונג נה משלבות שייט אל המערה, ושייט בתוך המערה עצמה, אשר בחלקו עוצרים את המנוע וחותרים במשוטים כדי לעבור בין החללים של המערה. ההגעה והיציאה לטיולים במערות היא מהעיר דונג הוי Dong Hoi, אליה ניתן לטוס מהאנוי. רוב המטיילים ממשיכים לאחר מכן אל הואה- בנסיעה של 3 שעות מדונג הוי

תפריט נגישות

Call Now Button