fbpx
  • ספארי בטנזניה - היכן לבקר בטיול לטנזניה?

    טיול ספארי בטנזניה סרנגטי

ספארי בטנזניה – היכן לבקר בטיול לטנזניה?

ספארי בטנזניה – השמורות והאתרים המרכזיים בטיול לטנזניה

ספארי בטנזניה הוא חוויה שלכל המשפחה. אספנו עבורכם את המקומות המעניינים ביותר לטיול לטנזניה כדי שתדעו מה לבחור ותבינו למה לצפות.

שימו לב שרוב המידע הוא על השמורות והאיזורים בצפון מדינת טנזניה, זאת משום שהספארי מתמקד בשמורות היפות והמאוכלסות ביותר באפריקה, ובהן ניתן לצפות בתנועת בעלי החיים הגדולים והמרשימים ביותר, ולצפות בפעילות הצייד של יונקים טורפים את אוכלי העשב. ישנן שמורות נוספות בדרום המדינה המומלצות לספארי גם כן. בגלל הצורך בטיסה פנימית והניגיות של שמורות הצפון, וגם קירבתן לסרנגטי, רוב הטיולים הקצרים במדינה מתמקדים בעיקר בצפון. עם הזמן נשתדל להעלות כמה שיותר מידע על שמורות הדרום והמרכז המעניינות, ולשלב רעיונות יצירתיים לתבל את הטיול לטנזניה.

להזמנת טיול לטנזניה המותאם לתאריכים שלכם אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 02-5791791

מפת הנדידה של העדרים בצפון טנזניה

טיול לטנזניה מפה

טיול בצפון טנזניה

רובם המכריע של טיולי הספארי מתמקדים בצפון טנזניה. זאת משום שטנזניה היא מדינת ענק המצריכה נסיעות לא קצרות, ודווקא השמורות החשובות והמעניינות ביותר נמצאות בצפונה. שמורות אלה כוללות את הסרנגטי כמובן, אולי שמורת הטבע והאיזור הפופולרי והמפורסם בעולם לצפיה בבעלי חיים, יונקים אוכלי עשב וטורפים, ובנדידה של מיליוני פרטים. גם מכתש נגורונגורו נמצא בצפון טנזניה, מרחק כמה שעות נסיעה מהסרנגטי, ומשדה התעופה של ארושה והקילימנג'רו, המשמשים כשער הכניסה לטנזניה.

עוד בצפון המדינה נמצאות גם שמורת טרנגירי הידועה באוכלוסיות הפילים שבה, שמורת אגם מניארה, אזור אגם אייאסי בו ניתן לפגוש את השבטים העתיקים בעולם, וכמובן משקיף מעל כולם- הר הקילימנג'רו- הגבוה ביותר בהרי אפריקה.

שימו לב שגם בדרום המדינה ובמערבה איזורים ושמורות מעניינות. עם הזמן נשתדל להרחיב ולתת לכם אינפורמציה נוספת.

אולי יעניין אתכם גם

מעוניינים בטיול בהתאמה אישית?

השאירו לנו הודעה

או התקשרו 02-5791791



Array

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

תפריט נגישות

Call Now Button