fbpx
  • טיול לגלפגוס ואקוודור

    איי גלפגוס, ואקוודור בהתאמה אישית

    טיול לגלפגוס

מתכננים טיול אל איי גלפגוס ואקוודור?

רוצים לבחור בשייט בגלפגוס שהכי מתאים לכם? מעוניינים לשלב עם טיול לפרו?​

אנחנו כאן כדי לעזור לכם.

ישנן כמה אפשרויות לטיול בין איי גלפגוס: בעזרתנו תוכלו לבחור בין יאכטה של 16 אנשים לבין ספינה גדולה של 100 איש, בין שייט קצר של 4 ימים לבין שייט מקיף של 8 ימים ויותר, בין לינה על הספינה או לינה במלונות קרקע ו"קפיצה" בין האיים.

ואם כבר החלטתם לצאת לשייט בגלפגוס, אל תפספסו גם טיול לאקוודור המדהימה. זוהי מדינה קטנה יחסית ליבשת, המציעה מגוון נפלא של חוויות ונופים. נוכל לארגן עבורכם טיולים לשמורות הטבע שבהרי האנדים, טיולי טבע ולינה בלודג' בתוך יער האמזונס, ביקורים בכפרים ובשווקים אינדיאנים, חוויה רטובה במפלים אדירים, סיור בעיירות קולוניאליות יפות, ועוד.

​מתכננים שייט באיי גלפגוס וטיול באקוודור? צרו איתנו קשר

השירותים שלנו:

  • נכיר לכם את הספינות המציעות את השילוב הטוב ביותר של איכות, נוחות ומחיר. נעבור איתכם על מסלולי השייט, התאריכים ובחירת החדרים, ונזמין עבורכם את השייט בגלפגוס. נוכל גם להזמין מלונות קרקע בסוף השייט, ל"קפיצה" בין האיים.

  • נוכל לארגן עבורכם טיולי פרטי באקוודור המדהימה, כולל טיסות פנים, הסעות, אטרקציות רבות, לודג'ים נבחרים ביער האמזונס, ואנשי קשר למקרה חירום.

  • תוכלו לשבת איתנו לפגישת יעוץ, בה נבנה יחד את המסלול המתאים לזמנים, לתחומי העניין ולתקציב שלכם.

  • נכיר לכם את הספינות המציעות את השילוב הטוב ביותר של איכות, נוחות ומחיר. נעבור איתכם על מסלולי השייט, התאריכים ובחירת החדרים, ונזמין עבורכם את השייט בגלפגוס. נוכל גם להזמין מלונות קרקע בסוף השייט,  ל"קפיצה" בין האיים.

  • נוכל לארגן עבורכם טיולי פרטי באקוודור המדהימה, כולל טיסות פנים,  הסעות, אטרקציות רבות, לודג'ים נבחרים ביער האמזונס, ואנשי קשר למקרה חירום.

  • תוכלו לשבת איתנו לפגישת יעוץ, בה נבנה יחד את המסלול המתאים לזמנים, לתחומי העניין ולתקציב שלכם.

מתכננים שייט גלפגוס? רוצים שנארגן הכל עבורכם?

התקשרו אלינו
02-5791-791

השאירו לנו פרטים ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם

איש העולם – טיולים פרטיים בהתאמה אישית



Array

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

מחפשים מידע נוסף על טיול באיי גלפגוס ובאקוודור?

צפו בסרטון

ממליצים עלינו:

"אנחנו בדרך חזרה מהגלפגוס, היה מעולה !!!! תודה רבה"

איך היה השייט והחדרים בסירות?

"ממש מעולה רמה גבוהה מאד"

הי ניב,

אנחנו רוצים להודות לך על טיול לאוסטרליה וניו זילנד, שהיה נהדר. נהנינו מאוד וחוינו חוויות שישארו איתנו לזמן ארוך. הטיול היה ארוך ומורכב (הרבה מלונות, 6 טיסות פנימיות), וכל הסידורים הוכיחו את עצמם והיו טובים ואפקטיביים. בסך הכל – כל הכבוד. אנחנו שמחים שבחרנו בך. ושוב תודה

הי ניב

תכנון הטיול שלך ראוי לכל מילה של שבח!!! השילוב המצויין של ימי מנוחה בין טיולים מאורגנים ופרטיים הוא מושלם!!! יפן מדהימה הדיוק רמת הנקיון וההתנהלות של היפנים ממש מדהימה… בכלל לא דומה לשום דבר שחווינו ever קודם בחיינו… אנחנו כל כך נהנים!!! המון המון תודה אנחנו לא מפסיקים לשבח אותך.. הכל מתקתק כמו שעון עם הנחיות מדוייקות… פשוט מושלם! אין מילים. הגענו למלון האונסן המושלם לפני כשעתיים ולא מפסיקים להתפנק… עכשיו אתה בהחלט ראוי להכתרה של מלך!!!!

ניב שלום רב

הטיול לסין היה מאורגן בצורה טובה והגענו לכל המקומות המתוכננים. מבחינתנו בכל יום חווינו חוויה מיוחדת ונהננו מהאתרים ומהמופעים שנבחרו. המלונות "הקטנים" שנבחרו, היו בשבילנו טובים ונוחים מאוד, קיבלנו יחס טוב ואהבנו את האווירה המקומית (סינית, טיבטית וכדומה), מיקום המלונות היה מצוין ויכולנו לטייל ברגל בלילות ולהינות מאוירה מיוחדת. המדריכים היו טובים וניסו לענות לכל בקשותנו, השפה קולחת וההסברים היו טובים. לסיכום: בסה"כ נהנו מאוד ומודים לך על בחירתך בסוכנות הסינית שנתנה שירות מצוין.

ניב שלום

חזרנו מהטיול  ורצינו להודות לך היה מאוד מהנה!
אך מעבר לכך, ארגון המלונות והטיולים עבד בדיוק לפי התוכנית ללא כול בעיות או שינויים , המלונות שנבחרו היו ברמה טובה וענו על הציפיות שלנו כמו כן המיקום של המלונות בכול המקומות היה מצוין ! תודה שוב !

2023 © כל הזכויות שמורות איש העולם

Info@ish-haolam.co.il 02-5791-791

תפריט נגישות

Call Now Button